Сьогодні багато новостворених компаній відразу починають звертатись до  схеми аутсорсингу, особливо в сфері бухгалтерського обліку та ведення податкової звітності.

Перехід на віддалене управління бухгалтерією дозволяє отримати досить значну економію коштів, відкриває доступ до найсвіжішої та найповнішої законодавчій бази, і при цьому з гарантією абсолютної конфіденційності та збереження інформації.

Передача в аутсорсинг бухгалтерських послуг включає: ведення обліку, підготовку і передачу звітів в податкові органи, в фінансові органи, сприяє оптимізації бухгалтерського обліку, дає можливість максимально використовувати необхідний обсяг інформації в юридичних і правових аспектах, в податковому плануванні, тим самим підвищуючи ефективність роботи компанії.

Весь документообіг підприємства, переданий на віддалене адміністрування нашої аутсорсингової компанії, доступний завдяки сучасному розвитку засобів зв’язку для контролю керівництву компанії, а турботи по його веденню лягають  позаштатним виконавцям, які мають високим професіоналізмом.

Ми пропонуємо

Для передачі ведення бухгалтерського обліку на аутсорсинг необхідно подати заявку в нашу компанію, укласти договір та визначити від Вашої організації уповноваженого працівника, для передачі нам за реєстрами всю поточну первинну документацію. Спільно з Вами ми складемо графік документообігу і визначимо терміни проведення робіт:

  • банківські виписки і рахунку-фактури;
  • накладні;
  • акти прийому-передачі послуг (робіт);
  • та інші необхідні первині документі та доступи до кабінетів для здачі звітів Вашою компанії.

Передача документів може відбуватися своїми силами або за допомогою нашого кур’єра.

Наш спеціаліст на основі отриманої документації здійснює всі необхідні бухгалтерські проводки за допомогою програмного забезпечення 1С:Підприємство.

Відбувається ведення всіх бухгалтерських регістрів підприємства – оборотно-сальдових відомостей, журналів господарських операцій, відомостей по зарплаті, касових книг та інших. На підставі підготовлених регістрів бухгалтерського та податкового обліку ми готуємо і здаємо всю Вашу звітну документацію в усі інстанції. Звітні документи направляються керівнику Вашого підприємства для підпису.

Перелік виконуваних робіт:

  • отримання первинних документів від клієнта;
  • перевірка правильності оформлення і відповідності документів клієнта (актів, накладних, податкових накладних тощо) вимогам законодавства;
  • введення отриманих документів в бухгалтерську програму 1С:Підприємство;
  • формування касових документів, авансових звітів, реєстру податкових накладних;
    надання в письмовій формі інформації про відсутні документи і (або) документи, що підлягають заміні у зв’язку з некоректним оформленням;
  • консультування з питань правильності оформлення документів і з інших питань, пов’язаних з веденням бухгалтерського та податкового обліку;
  • розрахунок заробітної плати, нарахування податків, інших обов’язкових платежів і надання даних для сплати податків і зборів;
  • складання та здача всіх форм фінансової та податкової звітності.

Вартість послуги з ведення бухгалтерського обліку безпосередньо залежить від кількості документів і обговорюється індивідуально.

Також наша компанія пропонує Вам послуги зі складання звітності компаній будь-якої сфери діяльності та в будь-якому районі м. Києва.

Складання звітів компанії може бути як на постійній основі, так і в формі разової послуги. Ми можемо підготувати для Вас як окремі види звітів, так і надати повний спектр звітів, які необхідно здавати Вашій компанії.

Схема проведення робіт зі складання звітності:

Наш фахівець за домовленістю з представником Вашої компанії, виїжджає в Ваш офіс і здійснює аналіз, перевірку первинної документації та правильність нарахування податків і зборів за звітний період.

Перелік виконуваних робіт:

  • аналіз і перевірка первинної документації компанії;
  • перевірка правильності нарахування заробітної плати та податків за звітний період;
  • формування звітів до податкової та фондів;
  • формування фінансової звітності;
  • здача звітів.

Вартість послуги встановлюється індивідуально і залежить від обсягів звітної документації, яку необхідно підготувати і здати.

Ми також Вам надаємо послуги з відновлення бухгалтерського обліку компаній будь-якої сфери діяльності.

Ця діяльність включає в себе, як відновлення окремих ділянок бухгалтерського і податкового обліку, так і повне відновлення обліку компанії.

Обсяг і вартість послуги відновлення бухобліку: для надання даного виду послуг оформлюється договір з урахуванням періоду відновлення, поточного стану бухгалтерського обліку та інших факторів.

Перелік виконуваних робіт:

  • Аналізуємо поточний стан бухгалтерського обліку;
  • Проводимо обробку, сортування і аналіз первинної документації для виявлення її відповідності чинному законодавству, і відображаємо дані в програмному забезпеченні «1С:Підприємство» і в реєстр звітності;
  • Проводимо аналіз розрахунків і нарахувань податків, зборів та внесків. У разі виявлення помилок у звітності, заповнюються уточнюючі звіти з бухгалтерського та податкового обліку, здаємо в податкову інспекцію, органи статистики, а також до фондів соціального та пенсійного страхування;
  • Консультуємо керівництво компанії з питань подальшого ведення бухгалтерського та податкового обліку.

Вартість послуги з відновлення бухгалтерського обліку безпосередньо залежить від кількості документів і встановлюється індивідуально.

Надання послуги з розрахунку заробітної плати передбачає щомісячну передачу даних для розрахунку, а саме: кількість днів (годин) відпрацьованих співробітниками, зміни розмірів окладів, лікарняні листи, розміри додаткових виплат і утримань, дані по відпустках, відгули, а також будь-яка інша інформація, яка пов’язана і впливає на заробітну плату співробітників в поточному місяці.

На основі наданої інформації фахівці нашої компанії виконують розрахунок заробітної плати, податків і утримань, здійснюють підготовку розрахункових листів, супутніх розрахункових документів, платіжних відомостей та оформляють пам’ятку про перерахування податків, що відносяться до заробітної плати. В рамках послуги з розрахунку заробітної плати ми можемо здійснювати здачу звітності та надавати консультаційні послуги.

З огляду на те, що терміни надання інформації про зарплату строго регламентовані, для своєчасного виконання відповідних розрахунків і здачі звітності, ми використовуємо усі доступні засоби зв’язку, а також можемо в найкоротші терміни здійснити кур’єрську доставку оформлених документів в офіс клієнта.

Перелік виконуваних робіт:

  • розрахунок зарплати штатних співробітників і виплат за договорами підряду;
  • розрахунок всіх податків і внесків з урахуванням всіх нарахувань і утримань, включаючи нарахування за лікарняними листами, відпускні та розрахунки з підзвітними особами;
  • підготовка документів для перерахування податків і зарплати для розрахунків з працівниками;
  • підготовка і здача необхідних звітів;
  • супровід перевірок у фондах і податковій інспекції;
  • підготовка управлінської звітності по зарплаті і податках в необхідному форматі;
  • складання довідок по зарплаті співробітників для подання за місцем вимоги.

Вартість послуги з розрахунку заробітної плати безпосередньо залежить від кількості співробітників і встановлюється індивідуально.

В бухгалтерському і податковому обліку консультації є невід’ємною частиною процесу ведення обліку кожної компанії, з огляду на постійне вдосконалення цього процесу. Дана послуга надається, як на постійній основі в рамках договору на надання консультаційних послуг, або в рамках договору на бухгалтерське обслуговування, а також у формі разових послуг, в письмовій або усній формі.

Разові усні консультації надаються в нашому офісі. Консультування в письмовому вигляді здійснюється за заявкою Замовника (електронною поштою).