Послуга полягає в описі моделі системи менеджменту, актуальною саме для вашої організації.

Для цього ми проводимо експрес-обстеження організації, аналізуємо специфіку вашого бізнесу, стан операційних і управлінських процесів, їх відповідність стратегічним цілям організації, рівень інформаційних технологій.

Що ми пропонюємо

Послуга полягає в описі моделі системи менеджменту, актуальною саме для вашої організації.

Для цього ми проводимо експрес-обстеження організації, аналізуємо специфіку вашого бізнесу, стан операційних і управлінських процесів, їх відповідність стратегічним цілям організації, рівень інформаційних технологій.

Для чого це потрібно

В результаті аудиту ми визначаємо корінні причини проблем організації і пропонуємо пріоритетні напрямки дій щодо їх вирішення.

Якщо ви відчуваєте потребу змін в системі менеджменту організації і плануєте такі зміни – ця послуга для вас.

Як це відбувається

Дається оцінка ключових параметрів існуючої системи менеджменту і її відповідності стратегічним цілям і завданням організації.

Розробляється концепція системи менеджменту, що відповідає масштабу бізнесу і завданням його розвитку.

Розробляється план реорганізації системи менеджменту для переходу від поточного стану до «правильної» системі менеджменту та вирішення існуючих проблем.

Розробляються рекомендації щодо способів реалізації проектів з урахуванням ризиків.

Дається оцінка вартості впровадження змін, що дозволяє приймати обгрунтовані рішення про ініціювання проектів.

Що ви отримуєте

  • Інтегральну оцінку ефективності системи менеджменту.
  • Аналіз напрямків підвищення ефективності системи менеджменту.
  • План вдосконалення системи менеджменту.
  • У підсумку – обгрунтовану відповідь на питання «Навіщо, що і як саме потрібно змінити в нашій організації, щоб в найкоротші терміни покращити ефективність роботи?».

Чому аудит системи менеджменту недоцільно проводити самостійно?

Керівникам організацій вельми непросто визначити за зовнішніми симптомами корінні причини проблем.

Наприклад, за таким фактом як падіння прибутковості може стояти слабкий маркетинг, низька мотивація персоналу, неефективне управління витратами і безліч інших причин.

Тому, для постановки точного «діагнозу» необхідні дві умови:

свіжий сторонній погляд на бізнес, вільний від стереотипів, що склалися і незалежний від керівництва організації;
наявність професійних компетенцій і досвіду в цій роботі.